Wednesday 19 October 2011

نامه ای از طرف جوانان و مجاهدین سپاه صحابه ایران به تمام علماء ، فضلاء و اندیشمندان جامعه اهلسنت ایران




بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه صحابه ایران
به تمام علماء ، فضلاء و اندیشمندان جامعه اهلسنت ایران و به تمام آنانی که برای احیای عقیده حق در ایران به هر نحوی زحمت می کشند.
السلام علیکم و رحمة الله و برکاتة
خداوند ذوالجلال سعی جمیل و محنت پاک شما را در درگاه خود قبول فرموده شرف قبولیت عطاء کرده باعث هدایت عامه گرداند. آمین
این نامه سرگشاده از طرف جوانان غیور مبارزین سپاه صحابه ایران به تمام شما سروران گرامی می باشد ما هم اکنون اعلام می داریم که عهدی با خود بسته ایم .
تا خون رگ های ما جریان دارد و تا نفس باقیست از تمام علمای خود دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت از طرف دولت غدار ایران به شما سروران گرامی آسیبی برسد و بدانید قدم های شما را باخون خود شسته و پاک می کنیم و آنجا که قرار است عرق شما بریزد اول شراره های خون ما بر آنجا خواهد ریخت و برای حفاظت یک تار موی شما اگر قرار است تکه تکه شده غذای سگان و گرگان خونخوار ولایت فقیه شویم باز هم پروا نخواهیم کرد.
فضلاء ، اندیشمندان ، علماء و خطاب اهل سنت بدانید همچون سایه ای در اطراف شما هستیم برای حفاظت تان و همچون سپری در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.
و دشمنانتان بدانند .
دشمن علماء دشمن ناموس و حیثیت ماست اگر گزندی به علماء و اندیشمندان ما برسانند هیچ یک از آنها در هیچ کجای ایران در امان نخواهند بود و آنها را تک به تک به آن نحوی نیست و نابود خواهیم کرد که برای تکه ای از جسدشان زار زار گریه کنند . 
( » فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ « بکشید مشرکان را هر جا که بیابید و بگیرید و بند کنید ایشان را و بنشینید برای ایشان به هر کمینگاه  )
بدانید .
به خدا سوگند آنکه در احیای حق قدم برمی دارد چه با قلم خود می نویسد و چه با تربیت طلاب جامعه را سیراب می گرداند جایش در دیدگان ماست .
حاضریم بمیریم ، نیست و نابود شویم ولی به آنها گزندی نرسد . 
در آخر: ای دولت ایران و ای مزدوران دین فروشش این جنگی است بین ما و شما پس مظلومان و بی کسان را در این جنگ شامل نکنید.
زیرا اگر بار دیگر حمله شما بر بی گناهان ، علماء ، فضلاء و اندیشمندان و هرآنکس که سلاح به دست نگرفته باشد شروع شود آنگاه ما نیز بدتر از شما بر اهل شما خواهیم تاخت. شیوخ و آخوندهای شما از تیغ بران مبارزین در امان نخواهند ماند .
ما شما را می بینیم ، خانه هایتان را می شناسیم مجالس شما همیشه گذرگاه ماست تکیه جات شما همیشه در مقابل ماست .
و عشق ماست و بخود می بالیم در راه کشتن شما شهید شویم.
والسلام

  سپاه صحابه ایران

www.s-s-iran.blogspot.com
sepah.s.i@gmail.com