Saturday 22 October 2011

(اطلاعیه جدید سپاه صحابه ایران) سیاست های غلط رژیم متعصب شیعی اثناعشری در ایران



سپاه صحابه ایران: از همان بدو پیدایش رژیم متعصب شیعی اثناعشری در ایران، مردم سنی مذهب بلوچستان همانند بسیاری از هموطنان دیگر بطور رسمی و قانونی مورد تبعیض قرار گرفتند. در اوایل انقلاب ، هنگامی كه نمایندگان بلوچ و كرد مجلس خبرگان برای تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی،  را تحریم كردند و رژیم در بلوچستان قدرت چندانی نداشت كه بتواند اعتراضات مردم را سركوب كند، آیت الله خمینی با توسل به اصل تقییه به آنها قول داد كه اصل سیزده قانون اساسی جمهوری اسلامی بعدا تغییر خواهد كرد. بعد ازگذشت سه دهه ، نه تنها آن قانون تبعیض آمیز تغییری پیدا نكرد، بلكه قوانین متعدد تبعیض گرایانه به آن اضافه شده است. در نتیجه هیچگونه اعتماد و حسن نیتی بین مردم بلوچ و رژیم جمهوری اسلامی وجود نداشته و ندارد، واقعیتی كه امروز بعد از سه دهه آن را می توان در دیگر نقاط ایران نیز بوضوح مشاهده نمود. به دلیل عدم اعتماد بین مردم و حكومت می باشد رژیم بظاهر اسلامی بلوچستان را تبدیل به یك منطقه وسیع امنیتی نظامی در آورده است. بر اساس سیاست تفرقه اندازحكومت رژیم عده ای از سیستانی هایی را كه شیعه هستند بر علیه بلوچها بسیج كرده و از آنها بعنوان ابزار تبعیض سوءاستفاده می كند؛ بطوری كه تقریبا تمامی پست های دولتی را به سیستانی ها و یا غیر بلوچ هایی كه از دیگر نقاط مملكت به آنجا آورده شده اند، واگذار کرده .  آز آنجایی كه اهل سنت یعنی نود و نه در صد بلوچها به ولایت فقیه اعتقاد ندارند، در نتیجه نمی توانند در پست های كلیدی و حتی متوسط اجرایی و تصمیم گیری قرار بگیرند. البته برای مقابله با اینگونه انتقادات دولت جمهوری اخوندی دست به شگرد تازه و به ظاهر عوامفریبانه ای زده است. دولت تعداد انگشت شماری از عناصر خودی را كه شیعه سیستانی هستند بعنوان مسئول بومی به معاونت استانداری و یا دیگر پست های كلیدی گماشته است و تبلیغ می كند كه بعضی از مسئولین بومی (یعنی از سیستان و بلوچستان) هستند. دو نفر بلوچ شیعه را كه عمدتا از مناطق كرمان هستند و یا افرادی كه در طی سی سال اخیر سرسپردگی تام خود را نسبت به ارگانهای مختلف رژیم اثبات نموده اند، و در طی سه دهه از صافی های مختلف عبور كرده اند بعنوان مسئولین بلوچ معرفی می كند. در حالیكه همه می دانند كه این مثلا فرماندار چیزی بیشتر از یك الت دست سر سپرده نماینده ولی فقیه و اطلاعات نیست. پروژه تشویق و تشكیل باند های مافیایی متشكل از گروه كوچكی از عناصر افراطی و ضد بلوچ نظیر ده مرده (استاندار حزب اللهی سابق) و شهریاری ( نماینده فالانژ مجلس) و صفدری و غیره ، از اقدامات جدید دولت احمدی نژاد است. وظیفه اصلی این باندهای مافیایی كه با همدستی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی قاچاق مواد مخدر را نیز كنترل می كنند، ایجاد تنش و اصطكاك بین بلوچ های سنی مذهب و سیستانی های شیعه می باشد.
بر طبق گفته معاون فرمانده سپاه پاسداران در بلوچستان، نیرو های انتظامی و سپاه مجاز هستند كه بلوچها را بلافاصله پس از دستگیری اعدام كرده و سپس اعلام نمایند كه این به اصطلاح اشرار در درگیری با مامورین انتظامی كشته شده اند. قتل و اعدام صحرایی بلوچها امر پوشیده ای نیست، اگر چه اعتراف آن توسط معاون سپاه تازگی دارد. اعدام و ترور فعالان سیاسی و رهبران سیاسی و مذهبی بلوچ از سال 1358 شروع شد و همچنان ادامه دارد. بلوچستان نه تنها از نظر فقر و بیسوادی و محرومیت رتبه اول در كشور را داراست، بلكه از نظر اعدام و تیر باران مقام اول رسمی كشور را دارد. اكثریت این اعدام های ضد انسانی و عجولانه حتی بر خلاف قوانین خود جمهوری اسلامی می باشند. نمونه های فراوانی را می توان ذكر كرد اعدام  دو رهبر مذهبی و استاد مدرسه دینی اهل سنت بلوچستان به نام های مولوی عبدالقدوس ملازهی و مولوی محمد یوسف سهرابی دو برگه سیاه و خونین بر كارنامه خونبار رژیم جمهوری اسلامی افزود. سه جوان بلوچ با نامهای حاجی نوتی زهی، غلام رسول شاهو زهی و ذبيح الله نارويی نیز در زاهدان در ملا عام توسط قصابان جمهوری آخوندی به دار اویخته شدند  
از این گونه نمونه های قتل عمد  و غیر قانونی در بلوچستان فراوان می باشند . .
علاوه بر سركوب فعالان مدنی در بلوچستان، رژیم جمهوری اسلامی تلاشی مزورانه اما خشنی را برای كنترل مدارس دینی اهل سنت بلوچها شروع كرده است. در این راستا، رژیم از احضار و دستگیری مولوی ها و رهبران مذهبی بلوچ به دادگاه های ویژه روحانیت در مشهد و دیگر شهرهای همچنان ادامه دارد.. رژیم جمهوری اسلامی شگرد های مشابه سركوب و تبعیض را در دیگر مناطق سنی نشین نظیر تركمن صحرا، و كردستان وخراسان نیز به كار می گیرد.
سپاه صحابه ایران
www.s-s-iran.blogspot.com
sepah.s.i@gmail.com