Thursday 10 November 2011

اطلاعیه جدید سپاه صحابه ایران

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه صحابه ایران:بعضی ازمناطق بلوچستان توسط نیروهای رژیم مین گزاری شده و تا کنون بیش ازسه هزار نفر توسط این مینهای ضد تانک و ضد نفر جان خود را از دست داده اند
 مناطق اطراف زاهدان در استان سیستان وبلوچستان نصرت آباد ، رودماهی ، پیرسوران و غیره...که محل عبور و مرور اهالی این مناطق می باشد توسط رژیم آخوندی ایران به بهانه مبارزه با مواد مخدر کاملا مین گزاری شده و بیش از سه هزار نفر از اهالی این مناطق تا بحال  به شهادت رسیده اند.
رژیم متعصب ایران فقط می خواهد ملت اهلسنت را از بین ببرد و نابود کند به همین خاطر با  کوچک ترین بهانه چندین نفراز اهلسنت  ترور می شوند.
همچنین مزدوران رژیم روزانه راه های این مناطق را بسته و بدون ایست دادن جوانان ونوجوانان را به  رگبار می بندند وشهید می کنند وتا بحال صدها تن را به شهادت رسانده اند.
هر هفته  مزدوران رژیم با صدها ماشین و دها هلیکوپتر به این مناطق می آیند و جوانان را دستگیر میکنند و به سیاه چالهای وزارت اطلاعات در زاهدان انتقال می دهند و در آنجا طوری شکنجه شان می کنند که بعضی ها زیر شکنجه  جان خود را از دست می دهند و چندین تن از این جوانان حافظه خود را بکلی از دست داده اند
و همچنین هر دو سه ماهی یک بار مناطق کوهستانی بلوچستان  توسط هلیکوپترها ی رژیم به شدت  بمباران می شوند.       
آری جوانان اهلسنت روزانه به بهانه های مختلف دستگیر شکنجه سپس اعدام می شوند جرمشان فقط سنی بودن می باشد.
وتا به حال معتمدان و ریش سفیدان منطقه در برابر این جنایت های رژیم هیچ عکس العملی از خود نشان نداده اند چرا که این سرداران دست پرورده همان رژیم می باشند و خود رژیم این خائنین  را به عنوان سردار معرفی کرده است.
چندین تن از علماء اهلسنت  به این عمل جنایت کارانه رژیم اعتراض کردند که بعد از مدت کوتاهی توسط رژیم آخوندی ایران ترور شدند. وتعدادی  از علمای بزرگ اهلسنت هنوز در زندانهای رژیم بسر می برند.
و در آخر به رژیم و مزدوران رژیم وسردارهای خائن هشدار می دهیم که هر چه زودتر به جنایت های خود در بلوچستان پایان دهند و گرنه با انتقام مبارزین مواجه خواهند شد.

باتشکر فراوان سپاه صحابه ایران
 www.s-s-iran.blogspot.om
sepah.s.i@gmail.com