Thursday 24 November 2011

پیام جدید فرمانده سپاه صحابه ایران( حاج محمد بلوچ )به ملت مظلوم اهلسنت ایران بخصوص ملت تحت ستم بلوچستان

 پیام جدید فرمانده سپاه صحابه ایران( حاج محمد بلوچ )به ملت مظلوم اهلسنت ایران بخصوص ملت تحت ستم بلوچستان
هزاران شکر و سپاس مر خدای را که با فرستادن معلم و مربی و هادی و رهبر و مرشدی به نام محمد مصطفی (صلى الله عليه وسلم) بر ما منت نهاد.
سلام و درود ما بر سرور فرزندان آدم ، و مهتر بشریت ،و الگوی جهانیان ، و امام و رهبر  مجاهدان و متقیان ،وسر دفتر رسالت و پایان نامه ی نبوت ، آنکه وجودش رحمتی بود بر جهانیان ، و آنکه برگزید او را خدای عالمیان پیکی بسوی جهان و جهانیت
سپاس مر خدایی را که عزت و سر بلند و سعادت و فخر و رشادت و مهتری را نگاشت از برای آنکه ره محمد (صلى الله عليه وسلم) پیمودند. و ذلت و بدبختی و شقاوت و کهتری را چون پتکی فرود آورد بر سر آنانی که امر محمد (صلى الله عليه وسلم) به زمین نهادند.
اما بعد
قال الله تعالی
وَمَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيّاً وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيراً (سوره نساء )آيه 75 ‏
ترجمه :
چرا بايد در راه خدا و ( نجات ) مردان و زنان و كودكان درمانده و بيچاره‌اي نجنگيد كه ( فرياد برمي‌آورند و ) مي‌گويند : پروردگارا ! ما را از اين شهر و دياري كه ساكنان آن ستمكارند ( و بر ما بيچارگان ستم روا مي‌دارند ) خارج ساز ، و از جانب خود سرپرست و حمايتگري براي ما پديد آور ، و از سوي خود ياوري برايمان قرار بده ( تا ما را ياري كند و از دست ظالمان برهاند ) .‏
  مردم شریف ایران ، جامعه ستمدیده اهلسنت ، ملت مظلوم بلوچستان بشتابید به سوی میدان و حقوق پایمال شده خود را از صفویان بگیرید.
جنایات رافضی ها  واقعا دل هر انسانی را به درد می آورد وما به سنّت الهیِ « إنَّ البَاطلَ کانَ زَهُوقاً » امید داریم و می دانیم که جز زبونی ونابودی سرانجامی برای مریدان وپیروان فرعون  نیست
ما مسلمانان اهل سنّت ایران اعم از فارس وبلوچ وترکمن وکُرد ... تحت ستم ها وجنایت های جانگاهی قرار گرفته ایم. سی سال است از دست دژخیمان صفوی خون دل می خوریم.صفویان سنگدل بزرگان ما را یکی پس از دیگری ترور وشکنجه کُش کردند. خدا گواه است که هیچ خانواده ای از اهل سنّت ایران نیست که به نحوی مورد ستم وتبعیض صفویان دنیاپرستِ خداناپرست قرار نگرفته باشد
برادران و خواهران درد مند اهلسنت  امروزه صفویان  در ایران مساجد ما را با خاک یکسان می کنند صفویانی که خود را مسلمان می نامند  قرآن مجید را در چای فاضلاب می اندازند
آری صفویان شیطان پرست ایران روزانه عینا در صدا و سیما به مقدصات اهلسنت اهانت می کنند
دژخیمان صفوی با اینکه روباه صفتانه از وحدت وبرادری دم می زنند همواره با توهین به اصحاب کرام دل های ما را جریحه دار می کنند
 صفویان نجس به ناموس رسول الله - صلی الله علیه و سلّم- مادر ایمانی ما وشما حضرت عایشه - رضی الله عنها- اهانت می کنند.
 خداگواه است بارها در روستاها، مردم بی دفاع و زحمتکش ما را تنها به خاطر اینکه نامشان ابوبکر ، عمر وعثمان بوده به رگبار بسته اند. در این ستمکده هر آخوند پست و رذل وبیسوادی می تواند به مقدّسات ما اهانت کند و هر مأمورخودفروشِ ددمنشی می تواند به بهانه های مختلف برادران ما شهید کند و  اموالشان را به غارت بَرَد.
  وچنانچه کسی به رفتارهای این فرعون صفتا ن اعتراضی کند سرانجامش زندان وشکنجه سپس اعدام است
ملّت فهیم وشریف ایران شاهد است که فساد واعتیاد و ستم تبعیض وجنایت و دروغ وتزویر و ریاکاری به نام دین وبه نام اسلام ناب، سراسر مملکت را فراگرفته است،در حالی که آقازاده ها میلیاردها میلیارد ثروت این مملکت را به غارت برده و می برند
آری دروغ و تزویرخطرناکترین حربه ی دشمنان دین وبشریّت بوده واست
چند وقت قبل آخوندی رذل در دانشگاه تهران ازکافروگمراه شمردن اهل سنّت صحبت کرده بود. دانشجویی شیعی از وی می پرسد استاد!تعارض کافر دانستن اهل تسنّن و وحدت با آنها چه معنایی دارد؟آخونددرپاسخ گفته بود دنیا دنیای سیاست است. شعاروحدت اسلامی امروزه به مصلحت ماست
جوانان غیور اهلسنت گول حرفهای پوچ این آخوندهای مکار را نخورید این آخوندهای دنیا پرست نه تنها دشمن ما و شما هستند بلکه دشمن دین خداوند هستند و حدف اصلی  این روباه صفتان از بین بردن دین مبین اسلام می باشد و دعوت دادن مردم به طرف شرک
امروز کار رژیم به جایی رسیده که در بلوچستان خواهران ومادران ما  را نیز  ترور می کند در طی چند روز پیش سه تن از خواهران و مادران ما توسط خون آشامان ایران به رگبار بسته شده اند که در نتیجه یک تن جان خود را از دست داده و دو تن دیگر نیز به شدت زخمی شده اند .
بنده این حادثه دلخراش را به خانواده های این عزیزان تسلیت عرض می کنم
  ودر آخربنده به عنوان فرمانده( سپاه صحابه ایران) به ملت مظلوم ایران وخانواده های این عزیزان  وعده می دهم که در اولین فرصت انتقام این عزیزان را ازمزدوران سفاک ایران به امید الله (ج)  بگیرم.
با تشکر فراوان فرمانده سپاه صحابه ایران (حاج محمد بلوچ)
www.s-s-iran.blogspot.com    


Wednesday 23 November 2011

اطلاعیه جدید سپاه صحابه ایران


بدینوسیله سپاه صحابه ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند  ماموران رژیم جنایت کار ایران جمعه شب در بیست کیلومتری زاهدان  بدون ایست دادن  به یک خودرو شلیک کردند  که  در این حادثه دلخراش راننده خودرو( محمد کریم علی زهی) و دو خانوم و  یک بچه خرد سال که همراه ایشان بودند  شدیدا زخمی  شدند.
  این اولین جنایت رژیم نیست بلکه طی یک ماه گذشته  در اطراف میر جاوه نیز ماموران نیروی انتظامی ایران  یک خانوم را به رگبار بستند که  منجر به شهادت وی شد. 
سپاه صحابه ایران این جنایت های بزرگ و ددمنشانه  رژیم ایران را شدیدا محکوم می کند و این حادثه دلخراش را به ملت بزرگ اهلسنت ایران و طایفه (علیزهی) تسلیت عرض می کند.
رژیم سفاک ایران در صدد است تا ملت مظلوم  بلوچ را نابود کند   به همین خاطر سالانه صدها تن از بلوچ های بومی  را به بهانه های مختلف به شهات می رسانند . 
در آخر به مزدوران خود فروخته رژیم هشدار می دهیم  که سپاه صحابه ایران در برابر این جنایت بزرگ رژیم سکوت نخواهد کرد و انتقام این عزیزان را از مزدوران رژیم خواهد گرفت
سپاه صحابه ایران
www.s-s-iran.blogspot.com

Thursday 10 November 2011

دوستان می توانند  کد (embed) ویدیو را از آدرس زیر به دست بیاورند

http://www.4shared.com/video/Lz09pAew/Sequence_01_mpeg1video.html
                    

دومین فیلم (سپاه صحابه ایران) منتشر شد

اطلاعیه جدید سپاه صحابه ایران

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه صحابه ایران:بعضی ازمناطق بلوچستان توسط نیروهای رژیم مین گزاری شده و تا کنون بیش ازسه هزار نفر توسط این مینهای ضد تانک و ضد نفر جان خود را از دست داده اند
 مناطق اطراف زاهدان در استان سیستان وبلوچستان نصرت آباد ، رودماهی ، پیرسوران و غیره...که محل عبور و مرور اهالی این مناطق می باشد توسط رژیم آخوندی ایران به بهانه مبارزه با مواد مخدر کاملا مین گزاری شده و بیش از سه هزار نفر از اهالی این مناطق تا بحال  به شهادت رسیده اند.
رژیم متعصب ایران فقط می خواهد ملت اهلسنت را از بین ببرد و نابود کند به همین خاطر با  کوچک ترین بهانه چندین نفراز اهلسنت  ترور می شوند.
همچنین مزدوران رژیم روزانه راه های این مناطق را بسته و بدون ایست دادن جوانان ونوجوانان را به  رگبار می بندند وشهید می کنند وتا بحال صدها تن را به شهادت رسانده اند.
هر هفته  مزدوران رژیم با صدها ماشین و دها هلیکوپتر به این مناطق می آیند و جوانان را دستگیر میکنند و به سیاه چالهای وزارت اطلاعات در زاهدان انتقال می دهند و در آنجا طوری شکنجه شان می کنند که بعضی ها زیر شکنجه  جان خود را از دست می دهند و چندین تن از این جوانان حافظه خود را بکلی از دست داده اند
و همچنین هر دو سه ماهی یک بار مناطق کوهستانی بلوچستان  توسط هلیکوپترها ی رژیم به شدت  بمباران می شوند.       
آری جوانان اهلسنت روزانه به بهانه های مختلف دستگیر شکنجه سپس اعدام می شوند جرمشان فقط سنی بودن می باشد.
وتا به حال معتمدان و ریش سفیدان منطقه در برابر این جنایت های رژیم هیچ عکس العملی از خود نشان نداده اند چرا که این سرداران دست پرورده همان رژیم می باشند و خود رژیم این خائنین  را به عنوان سردار معرفی کرده است.
چندین تن از علماء اهلسنت  به این عمل جنایت کارانه رژیم اعتراض کردند که بعد از مدت کوتاهی توسط رژیم آخوندی ایران ترور شدند. وتعدادی  از علمای بزرگ اهلسنت هنوز در زندانهای رژیم بسر می برند.
و در آخر به رژیم و مزدوران رژیم وسردارهای خائن هشدار می دهیم که هر چه زودتر به جنایت های خود در بلوچستان پایان دهند و گرنه با انتقام مبارزین مواجه خواهند شد.

باتشکر فراوان سپاه صحابه ایران
 www.s-s-iran.blogspot.om
sepah.s.i@gmail.com

  

Tuesday 8 November 2011

اطلاعیه جدید سپاه صحابه ایران : بلوچستان از نظر اقتصاد


سپاه صحابه ایران:از نظر اقتصادی شاید لازم نباشد شرح ماجرا را بیان  كنم زیرا اكثر هموطنان می دانند كه بلوچستان از نظر رشد اقتصادی و توسعه و آبادانی در كجای جدول استان ها قرار دارد.
اگر چه بلوچستان از نظر اعدام رتبه اول را دارد، اما از حیث اقتصاد و آبادانی و توسعه همواره صاحب رتبه آخر بوده و است. برای دریافتن به علت و ریشه این عقب ماندگی ، لازم نیست كه از اقصاد دانان و یا متخصصین علل را جویا شویم. علت آن بسیار ساده است. نگاهی به بودجه های اختصاص داده شده به بلوچستان در طی پنجاه سال اخیر بیفكنید، تا ببینید علت عقب ماندگی بلوچستان چیست.
بودجه امنیتی و نظامی بلوچستان چه از نظر نسبت به تعداد جمعیت در استان و یا نسبت به در صد كل جمعیت استان، همواره بیشترین رقم را به خود جلب كرده است. در حالیكه بلوچستان كمترین و یا به عبارتی پایین ترین بودجه عمران و آبادانی را در بین تمامی استان های ایرانی چه از نظر مقدار حقیقی و یا درصد بودجه اختصاصی وچه ار نظر نسبت در صد جمعیت در مقایسه با بقیه استان های كشور را دارا می باشد. 
بودجه عمرانی و آبادانی بلوچستان همواره كمتر از یكهزارم كل بودجه كشور بوده است. وانگهی بیش از نیمی از بودجه عمرانی بلوچستان صرف پروژه های امنیتی و نظامی می شود.
علیرغم صرف صدها میلیارد تومان برای احداث پادگانهای مختلف نظامی و قرارگاه های متعدد سپاه پاسداران در بلوچستان،می شود
هنوز هم بسیاری از دانش آموزان بلوچ در مدارس كپری تحصیل می كنند. البته باید اذهان كرد كه اینان جزوء دانش آموزان خوشبخت هستند چون حداقل كپر و معلم دارند. بین بیست و شش تا سی و دو درصد از كودكان بلوچ از امكانات آموزشی اولیه نظیر كلاس كپری نیز محروم هستند.
بر طبق گفته ابراهیم اعتصام رئیس سازمان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان حدود شصت و شش هزار دانش آموز در استان وجود دارد. بر طبق آمار دولتی استان سیستان و بلوچستان با داشتن ۶ دانشگاه دولتی در كشور مقام دوم را بعد از تهران داراست و با برخورداری از ۳۵ مركز آموزش عالی و ۷۰ هزار دانشجو بالاترین نسبت دانشجو به جمعیت را به خود اختصاص داده است.
آری در هیچ كجای دنیا تعداد دانشجویان دانشگاهها و مدارس عالی از تعداد دانش آموزان آنجا بیشتر نیست. در این صورت می توان گفت كه بلوچ ها خوشبخت هستند زیرا با توجه به تعداد دانش آموزان و دانشجویان، اكثر آن شصت و شش هزار دانش آموز به دانشگاه راه  پیدا می كنند. 
اما واقعیت چیز دیگری است. اكثریت فارق لتحصیلان دیپلمه بلوچ از ورود به دانشگاه به دلایل تبعیض غیر مستقیم و مستقیم از قبیل عدم الزام به ولایت فقیه و غیره محروم هستند. 
از میان هفتاد هزار دانشجو در بلوچستان حدود هزار تن از آنان بلوچ هستند؛ یعنی حدود یك و نیم درصد. این در حالیست كه هزاران دانشجوی بلوچ ناچارند برای ادامه تحصیلی روانه كشور های دیگر از جمله هندوستان، پاكستان، مالزی ، اروپا، آمریكا و غیره بشوند.
آری این بمصداق همان مثل "آب در كوزه و ما تشنه لبان می گردیم، دانشگاه در زاهدان و ما گرد جهان می گردیم" می باشد. شرح درد بیكاری، عدم امكانات بهداشتی و درمانی، مسكن، آموزش، اعتیاد، اشتغال (%40 بیكار) و غیره ..........
سپاه صحابه ایران 
www.s-s-iran.blogspot.com

Sunday 6 November 2011

عید سعید قربان مبارک باد


 

عيد سعيد قربان ، عيد ايثار و فداكاري ، عيد قرباني و از خودگذشتگي ، عيد عشق به الله و فرامنيش را به همه مسلمانان جهان بخصوص ملت مظلوم ایران  و محضر يكايك مجاهدان را حق تبریک عرض می کنم و در اين روز مبارك براي همه امت اسلام عزت و سربلندي آرزو مي كنم
اين روز همانگونه كه موجب سرور و شادماني است با خود نويد عزت و آزادي و پيروزي و موفقيت براي كساني مي دهد كه در ره هدف از خود بگذرند و جان و مال خود را قربان كنند زيرا اين روز عظيم يادآور قرباني عظيم ابراهيم عليه السلام است كه در راه الله فرزند خود را هم به قربانگاه فرستاد و اين قرباني عظيم ابراهيم عليه السلام او را به جايگاهي رفيع در دنيا و آخرت رساند و به بركت آن قرباني امروز مليونها انسان در مكه مشرفه گرد مي آيند و مراسم ابراهيمي را به جاي مي آورند
اين نشان مي دهد كه قرباني ها ، فداكاري ها و از خود گذشتگي ها به هدر نمي روند بلكه همين قرباني ها و فداكاري ها هستند كه عزت و عظمت ، پيروزي و موفقيت را به ارمغان مي آورند.
و امروز ملت اهل سنت ایران مفتخر است كه صدها فرزند خود را در راه عقيده و ايمان و عزت و آزادي به قربانگاه فرستاده است و ان شاء الله آن روز خيلي نزديك است كه اين ملت مظلوم عزت و آزادي خود را  جشن بگيرند
بیایید با همدیگر به مناسبت این عید بزرگ عهد و پیمان بندیم که برای آزادی سرزمین مان از دست متجاوزان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و با الفت و دوستی به جهاد و قیام علیه رژیم ادامه دهیم
به امید پیروزی حق بر باطل
سپاه صحابه ایران

www.s-s-iran.blogspot.com

Thursday 3 November 2011

محبوبیت مبارزین در میان مردم بلوچستان





رژیم جمهوری آخوندی همیشه تبلیغات وسیعی راه انداخته بود  و میگفت مردم بلوچستان و ملت اهلسنت ایران از مجاهدین و مبارزین بیزارند
بله دوستان تصاویری که مشاهده کردید نشان می دهد که مبارزین در دل ملت بلوچ جای دارند .
 من می خواهم به رژیم روافض بگویم دیگه  دیر شده  فرزندان  ام المومنین عائشه  (رض) بیدار شده اند  و دیگه به شما اجازه تجاوز نخواهند داد  انشاءالله کاری می کنند که مزدوران رژیم در وجب وجب بلوچستان اشغالی احساس آرامش و امنیت نکنند .
و همچنین مبارزین و مجاهدین  سپاه صحابه ایران با خداوند منان  عهد بسته اند تا وقتی که یک مزدور خود فروخته رژیم در بلوچستان موجود باشد اسلحه خود را زمین نزارند .
آن وقتها دیگر رفت که می بردید می کشتید می سوزاندید و ما هیچ چیزی نمی گفتیم شهید شمس الدین کیانی اهل  بیرجند طلبه 18 ساله زیر پل اطراف زاهدان بابنزین به آتش کشیده شد
دها عالم و اندیشمند اهلسنت فقط به خاطر سنی بودن به بهانه های واهی به روشهای گوناگون ترور و به شهادت رسیدند 
دختر بچه های هفت ساله به رگبار بسته شدند و پر پر شدند.
سپاه صحابه ایران _ssi
www.s-s-iran.blogspot.com